Stifle that yodel!

Two weeks ago, we linked to a story about a Romanian couple who named their son Yahoo to celebrate the Web-based genesis of their relationship. (Then we made a joke about wedgies.) Anyway, it now emerges that the story was a fake—and that the reporter at Bucharest daily Libertatea who made it up has been fired.

AW+

WORK SMARTER - LEARN, GROW AND BE INSPIRED.

Subscribe today!

To Read the Full Story Become an Adweek+ Subscriber

View Subscription Options

Already a member? Sign in