Life (And Journalism) Imitates Wikipedia Again

WikipediaOnline encyclopedia Wikipedia is known for the occasional typo and factual error.

So it was pretty appropriate than when the New York Times wrote about Wikipedia, they’d make an error of their own.

Today’s NYT contains this correction:

An article on March 17 about internal disagreements and accusations of favoritism at Wikipedia misstated the name of the Canadian network that once employed Sue Gardner, executive director at the Wikimedia Foundation, which runs the various Wikipedia projects. It is the Canadian Broadcasting Corporation, not the Canadian Broadcasting Company.

Read the original here.